Известие

Collapse
No announcement yet.

Да се похваля с първата ми Алфа 33 1.7 16V QV

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
    Ама чакай сега защо с лошо? На никой не съм казал че е незнаещ, че е сбъркал или че ще давам уроци... нямам подобни претенции. Изказвам просто мнение че 16 клапановия мотор вади по-добър звук за мен лично. Харесва ми много, но не бих имал подобен мотор по редица причини които може би историята ще оцени, а не ние. Много ми се иска боксера да беше просъществувал до 2003та година например и да има турбо боксер, но не е - защо? - незнам При Алфа Ромео 33 въпроса е по съвсем различен начин, защото това е класика и аз мога само да се възхищавам на автора за желанието и стила. Желая успех и безброй километри
    Чуй 8 клапанов боксер с някаква измислена генерация и що-годе хубаво гърне и после чуй и 16-ка със същия сетъп и пак кажи че 16 клапановия боксер вади по-добър и плътен звук! Може да се получи много добър звук от 16 клапанов боксер, но с доста пари докато при 8 клапановите е доста по-лесно особенно на тези с оплетения колектор макар че освен звук друг плюс нямат и дори на високи обороти нещо се затапват!
    Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

    Comment


    • #77
      Боксера си го обичаме и е манияшка работа и когато маниаци го хванат вадят и резултати от него.
      НО неманиаци са способни да извадят същите резултати и от неманиашкия 1.8 16 т.спарк който реално е само с 35 куб. см повече.
      Въпрос на вкус казало кучето и си облизало ****.
      Аз харесвам боксера повече въпреки че е развиван във времето насила...като на горката делта от '79-а купето.
      Говоря за базата, основата над която е градено предимно и най-вече евтино.
      ...Ами 1.2 и 1.3 боксера с двама души и раница и жигула в час* ще ги вее!
      *раницата нека е в жигулата

      Боби съгласен ли си че алфа боксера има мъките на обикновен двигател + конкретните за него си = идея по-зле от обикновен ДВГ!?

      Съгласен ли си че при ход на буталата растящ от 59 mm(1.2) до 72 mm(1.7) е редно според теорията прилагана примерно при стария 8V т.спарк, Лампредита и т.н. и биелата да порасне на дължина, за да не атакува цилиндъра(чрез буталото) под все по-голям и по-голям ъгъл както е при бохерите от 1.3 нагоре?
      Факт е че се ползват еднакви на разстояние бутален болт - пета на биелния лагер биели в алфа боксера.
      Истината е че ако го бяха спазили това то или блока трябва да се разшири което стига и до промяна в коша на 33-ки и подобните или разстоянието център бутален болт - чело да намалее което би бил поредния компромис.

      Съгласен ли си че растейки буталата от 80 до 87 мм при боксера наблюдаваме и изтъняване на стената на цилиндъра т.е на 1.2 и 1.3 е най-дебел, а реално 1.7 е най-натоварен, че се и чудим ние как още да го цедим!

      Съгласен ли си че коляновия вал е хроммолибденова стомана и че е къс което е добър баланс тегло - здравина, но никога в развитието си не получава 5 основни шийки като при Субаро, за да разтовари разнопосочните динамични усилия от двойките срещуположни цилиндри.
      От друга страна това което е по-добре да е леко са буталата и биелите, а не коляновия вал и маховика.
      Въртящия момент който т.спарк и лампреди вадят за единица обем е по-добър отколкото при боксера, защо?
      А при турбиниране кой ще извади повече въртящ момент при сходен сетъп?

      Мога да продължа с дизайна на горивната камера на по-старите 8-клапанови алфа-боксери която е аналогична на тази при американски джуган, но без кубиците

      Откъм материали и технологии е напълно сходен на двигателите от същото време.
      Тръпката е, че си пада екзотика дизайн...... за младежите

      Боби, съгласен ли си че ако оставим свинската политика на ФИАТ настрана, 1.2 боксерчето е кофти база и че 1.7 16V сток е някакъв технически компромисен подвиг от страна на Алфа сам по себе си и че, изключвайки теб, Дригата и още двата-трима, ако се заиграе човек едвам устисква да е в движение с цялата коруба и панаир в полу-сток вариант с класически нискобюджетни модификации по 1.7 16 имайки предвид че 145 1.8 и QV-наследника с всичките изгъзици по тях след един чип и "високотехнологично" махане на части стават недостижими за 145 1.7 бокс 16?

      Маже да минем в нова тема скоро Обещавам да фантазирам само в просъница и да не прекалявам с фантата
      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
      и делта

      Comment


      • #78
        Баси дългия пост. Нямам време и желание да се занимавам да пиша. Но не съм съгласен. По ред причини, но не ми се занимава да пиша. А и не ми се спори. Фиат ми кажи какво по-различно показаха в развитието на техните мотори, та към днешна дата да имат само един FIRE мотор в 10 разновидности. Аз на това не му казвам развитие. Субару също си бичат с едни и същи блокове от време оно. Ма си продават, нали.

        1.8 ТС не впечатлява по нито един показател. Със бившата ми 145-ца прескачам по всяко време 1.8 ТС- на баща ми в 156-цата, а в 145-цата не е сменяно нищо, а 156-цата е вече на 4-ти дебитомер, 4-та сонда, и 2 сваляния на глава. Това ще ми го похвалиш за двигател ли? Всяко мое качване на ТС-а, зад волана, после ми коства проблеми, разходи и и изгубено време в ремонти. Това е моята истина, базирана не на теории, а на практически сблъсъци с реалността.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
          Боксера си го обичаме и е манияшка работа и когато маниаци го хванат вадят и резултати от него.
          НО неманиаци са способни да извадят същите резултати и от неманиашкия 1.8 16 т.спарк който реално е само с 35 куб. см повече.
          Въпрос на вкус казало кучето и си облизало ****.
          Аз харесвам боксера повече въпреки че е развиван във времето насила...като на горката делта от '79-а купето.
          Говоря за базата, основата над която е градено предимно и най-вече евтино.
          ...Ами 1.2 и 1.3 боксера с двама души и раница и жигула в час* ще ги вее!
          *раницата нека е в жигулата

          Боби съгласен ли си че алфа боксера има мъките на обикновен двигател + конкретните за него си = идея по-зле от обикновен ДВГ!?

          Съгласен ли си че при ход на буталата растящ от 59 mm(1.2) до 72 mm(1.7) е редно според теорията прилагана примерно при стария 8V т.спарк, Лампредита и т.н. и биелата да порасне на дължина, за да не атакува цилиндъра(чрез буталото) под все по-голям и по-голям ъгъл както е при бохерите от 1.3 нагоре?
          Факт е че се ползват еднакви на разстояние бутален болт - пета на биелния лагер биели в алфа боксера.
          Истината е че ако го бяха спазили това то или блока трябва да се разшири което стига и до промяна в коша на 33-ки и подобните или разстоянието център бутален болт - чело да намалее което би бил поредния компромис.

          Съгласен ли си че растейки буталата от 80 до 87 мм при боксера наблюдаваме и изтъняване на стената на цилиндъра т.е на 1.2 и 1.3 е най-дебел, а реално 1.7 е най-натоварен, че се и чудим ние как още да го цедим!

          Съгласен ли си че коляновия вал е хроммолибденова стомана и че е къс което е добър баланс тегло - здравина, но никога в развитието си не получава 5 основни шийки като при Субаро, за да разтовари разнопосочните динамични усилия от двойките срещуположни цилиндри.
          От друга страна това което е по-добре да е леко са буталата и биелите, а не коляновия вал и маховика.
          Въртящия момент който т.спарк и лампреди вадят за единица обем е по-добър отколкото при боксера, защо?
          А при турбиниране кой ще извади повече въртящ момент при сходен сетъп?

          Мога да продължа с дизайна на горивната камера на по-старите 8-клапанови алфа-боксери която е аналогична на тази при американски джуган, но без кубиците

          Откъм материали и технологии е напълно сходен на двигателите от същото време.
          Тръпката е, че си пада екзотика дизайн...... за младежите

          Боби, съгласен ли си че ако оставим свинската политика на ФИАТ настрана, 1.2 боксерчето е кофти база и че 1.7 16V сток е някакъв технически компромисен подвиг от страна на Алфа сам по себе си и че, изключвайки теб, Дригата и още двата-трима, ако се заиграе човек едвам устисква да е в движение с цялата коруба и панаир в полу-сток вариант с класически нискобюджетни модификации по 1.7 16 имайки предвид че 145 1.8 и QV-наследника с всичките изгъзици по тях след един чип и "високотехнологично" махане на части стават недостижими за 145 1.7 бокс 16?

          Маже да минем в нова тема скоро Обещавам да фантазирам само в просъница и да не прекалявам с фантата
          Колега когато с жигула изпревариш боксер 1.3 в 145-ца в добро здраве (давам нея за пример защото е достатъчно по-тежка от жигулата) ще ти я подаря! Отделно за Субарутата не си много прав защото в сток състояние не са най-здравите боксери на света и доста лесно могат да се счупят! Това за изтъняването на блока при разликите от 1.2 до 1.7 пак си в грешка, блоковете до 1.5-1.6 са едни за 1.7 са различни! За въртящия момент и конете на 16 клапановите редови мотори TS на Алфите има доста спорове дали са им верни конете или са по-близки и с малко повече от тези на подобните от Фиат! Пък и доста хора вече изкараха някой и друг кон в повече от боксерите и си се движат без да спират.... Не се заяждам колега, боксера си е специфичен мотор който си е за определена аудитория, но мисля че точно тези хора който са решили да се занимват с него знаят доста добре какво трябва да се направи за да се получат нещата!
          Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

          Comment


          • #80
            Много писане има тука ама не в темата на колегата само искам да кажа едно нещо като пример...

            Червената ми 33-ка от 1.7 8v я направих 1.7 16v И месец по късно почнах в една фирма като търговски представител с личен автомобил която фирма ми поемаше само горивото от започването ми в тази фирма в продължение на 2 години колата се пали всяка сутрин и се кара по цял ден БЕЗ ЕДИН ПОЧИВЕН ДЕН и държа да отбележа че не е имало ден в който аз да не съм ударил поне веднъж прекъсвача понякога и по 10тина 15 пъти на ден (ИМАМ ДЕСЕТКИ СВИДЕТЕЛИ ЗА КОИТО ЩЕ ГО ПОТВЪРДЯТ!!!) В момента този двигател е на бялата ми 33-ка и продължава да яде бой при всяко запалване а да ви кажа и още нещо аз съм 4-ти собственик на този двигател поне от както го знам Преди мен е пържен по гонките във варна и незнам си къде после е пържен в Търговоще на много километри и извращения и после попада в моите ръце да ми е жив и здрав и да си го карам още много километри но за мен боксера е БОКСЕР!!!
            Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

            Comment


            • #81
              Без теория практиката остава доказуема и повтаряема на ниво жигулата е Жигулатор
              Тишо предполагаем пробег има ли твоята 16-ка?

              Колегата Pavloff да ме извини за отклоненията. Съвета ми е да се придържаш към оригинала. Възстанови я близко до стандартна сглобка, за да имаш стабилна база и да оцениш правилно модификациите които си намислил.
              Разбира се тук всеки ще се опита да ти спести време и мъки и да помогне с каквото може, не е нужно сам да търсиш топлата вода, но сам трябва да разнищиш всичко което те кефи в 33-ката, за да не е от днес до утре занимавката.
              Карай подред иначе става дявол на магаре(жигула)
              Аз лично тоя боксер докато не го сглобя и подкарам няма да барна аспуфа
              П.П: мойта генерация ако не беше Дригата още щеше да се състои от коляно и половин метър тръба до под седалките.
              Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 00:08.
              1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
              и делта

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от TishO Покажи съобщение
                Много писане има тука ама не в темата на колегата само искам да кажа едно нещо като пример...

                Червената ми 33-ка от 1.7 8v я направих 1.7 16v И месец по късно почнах в една фирма като търговски представител с личен автомобил която фирма ми поемаше само горивото от започването ми в тази фирма в продължение на 2 години колата се пали всяка сутрин и се кара по цял ден БЕЗ ЕДИН ПОЧИВЕН ДЕН и държа да отбележа че не е имало ден в който аз да не съм ударил поне веднъж прекъсвача понякога и по 10тина 15 пъти на ден (ИМАМ ДЕСЕТКИ СВИДЕТЕЛИ ЗА КОИТО ЩЕ ГО ПОТВЪРДЯТ!!!) В момента този двигател е на бялата ми 33-ка и продължава да яде бой при всяко запалване а да ви кажа и още нещо аз съм 4-ти собственик на този двигател поне от както го знам Преди мен е пържен по гонките във варна и незнам си къде после е пържен в Търговоще на много километри и извращения и после попада в моите ръце да ми е жив и здрав и да си го карам още много километри но за мен боксера е БОКСЕР!!!
                Тоз мотор даже беше изваден от тотал кола
                33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                Comment


                • #83
                  Е този тогава го признавам.
                  Също и на Боби стария 1.5 с един ангренаж, а после и без компресия, но работещ напук на модерни дизелки примерно.
                  Ей кой беше палил на 1 цилинър?

                  Сега се сещам как и по другата ос може да остане без два цилиндъра и да работи:
                  - махат се първо и второ бутало с биели(или комплект 3 и 4) в случай на изтропал вал/лагер.
                  - стискат се с бишоп и скоби 2-те биелни шийки да не губи налягане на маслото.
                  - изключват се кабелите на свещите на липсващите цилиндри
                  - изключваме и дюзите от куплунзите на същите

                  И имаме работещ дефорсиран(по-здрав) на всичко отгоре балансиран олекотен двуцилиндров боксер готов да влачи

                  За баланса само скобите с които стискаме отворите на биелните шийки трябва да са близък грамаж +/- 5%
                  1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                  и делта

                  Comment


                  • #84
                    Митак, аз в момента мотора го събирам вече, ще се получи много добре защото всичко по него е ново ... зная, че първо трябва да заработи то, а после да се мисли за генерация,но просто искам да събера мнения, за това как да я подобря, но като гледам, май ще си я оставя в оригинал вид, защото според мен от прочетеното, хубава генерация, която да може да помогне на мощността и да вади приятен звук, ще стане доста трудно, с много игра и пари, а все пак аз няма да ходя на състезание.
                    Alfa Romeo 33 1.7 16V QV

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                      Без теория практиката остава доказуема и повтаряема на ниво жигулата е Жигулатор
                      Тишо предполагаем пробег има ли твоята 16-ка?

                      Колегата Pavloff да ме извини за отклоненията. Съвета ми е да се придържаш към оригинала. Възстанови я близко до стандартна сглобка, за да имаш стабилна база и да оцениш правилно модификациите които си намислил.
                      Разбира се тук всеки ще се опита да ти спести време и мъки и да помогне с каквото може, не е нужно сам да търсиш топлата вода, но сам трябва да разнищиш всичко което те кефи в 33-ката, за да не е от днес до утре занимавката.
                      Карай подред иначе става дявол на магаре(жигула)
                      Аз лично тоя боксер докато не го сглобя и подкарам няма да барна аспуфа
                      П.П: мойта генерация ако не беше Дригата още щеше да се състои от коляно и половин метър тръба до под седалките.
                      амо около 500-600 000 ако не се лъжа поне така ги смятахме и като отворих двигателя няма да ти казвам в какво състояние беше вътре
                      Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                      Comment


                      • #86
                        Тишо ако бях на твоя двигател отдавна да съм си отворил капака и да съм избягал хахаха. Относно гърнитата когато стане време да сложа 1.7 16v задължително ще съм с оплетка на 145/6 и убаво крайно гърни. Карал съм с кви ли не боклуци и като сложих истински ремус разбрах разликата. (Да тишо грозно е но звучи точно както бих искал)
                        sigpic
                        33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                        Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                        Comment


                        • #87
                          Колега pawloff, абе с теб как не се познаваме, твоята 33-ка да не би да е една вишнева, беше вьв вьэраждане
                          ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
                          Alfa Romeo 145 3.0V6
                          Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от Gosheto30v6 Покажи съобщение
                            Колега pawloff, абе с теб как не се познаваме, твоята 33-ка да не би да е една вишнева, беше вьв вьэраждане

                            Колега, не е така, моята е черна, но можем да се запознаем...
                            Alfa Romeo 33 1.7 16V QV

                            Comment


                            • #89
                              Опаааа,бургаската група се заформя.Честито

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от juventinets Покажи съобщение
                                Опаааа,бургаската група се заформя.Честито

                                да ти кажа, ще е хубаво да се сформира бургаска група, това ще е добре за нас, защото не е тайна, че Бургас е град на БМВ!!!

                                Трябва да има във всеки по-голям град групи Алфисти, това помага за обмяна на опит и за мн др неща
                                Alfa Romeo 33 1.7 16V QV

                                Comment

                                Working...
                                X